ماشین آلات راهسازی قم

شامل لودر، كاميون، بيل مكانيكي، بلدوزور ، بابكت و…

ماشین آلات راهسازی

برای اطمینان از عملکرد شبکه حمل و نقل موتوری و همچنین برای تعمیر و ساخت جاده ها ، تجهیزات مخصوص راهسازی در نظر گرفته شده است.

تجهیزات جاده ای شامل طیف وسیعی از مکانیسم ها ، وسایل نقلیه و دستگاه ها است که به چندین گروه تقسیم شده و برای انواع خاصی از کار طراحی شده است. به طور معمول ، انواع اصلی زیر از تجهیزات راهسازی را می توان تشخیص داد:

  • مکانیزم های عملیات مقدماتی (ریشه کنی کنده ها و برداشتن تخته سنگ ها ، قطع جنگل ها و بوته های کوچک ، شل شدن خاک و غیره)
  • ماشینهای جابجایی زمین ، از جمله بولدوزر ، گریدر موتور ، بیل مکانیکی و اسکرابر
  • وسایل مکانیکی برای نگهداری سطوح سخت جاده
  • تجهیزات تولید و حمل مخلوط بتن (میکسرهای بتن ، کامیون های سیمان ، پمپ های بتن)

ما به شرکای علاقمند ابزارهای مکانیزه ای از دسته ماشین آلات راه را ارائه می دهیم که انواع و مدل های آنها با الزامات کیفیت و عملکرد بین المللی مطابقت دارد. از جمله آنها:

کامیون جرثقیل: قابلیت استفاده اصلی جرثقیل های متحرک برای کارهای جاده ای ، تحرک زیاد آنها و توانایی برای کار در فضاهای محدود است. این واحد بر روی یک شاسی چرخ دار اتومبیل حرکت می کند ، در حالی که ظرفیت حمل کافی برای عملیات راهسازی (از 16 تا 50 تن) را فراهم می کند.

بیل مکانیکی: بیل مکانیکی خزنده با قابلیت کنترل خوب ، توانایی غلبه بر شیب های بالا و پایین ، قدرت مکانیکی و قابلیت اطمینان هیدرولیک مشخص می شود.

بولدوزر: بولدوزرها یکی از مکانهای غالب را اشغال می کنند. این تکنیک برای استفاده ، اول از همه ، در مراحل اولیه ساخت بزرگراه مناسب است.

روکش آسفالت: برای گذاشتن مخلوط آسفالت و بتن روی بستر آماده شده از جاده استفاده کنید. وسایل نقلیه چرخ دار سبک تر و متحرک تر هستند ، به همین دلیل در شهرها ، در جاده های باریک و دور از آنها استفاده می شود.